FANDOM

Sztucznie wychodowane przez Mentala organizmy. Ich genom jest tak dopasowany, by produkował biologicznie rosnące mechaniczne części.

Mniejszy Bio-MechanoidEdytuj

250px-Bluemech 3
Jest to bardziej pospolita odmiana Bio-Mechanoida. Wyposażona jest w dwa działa laserowe montowane po bokach o dużej szybkostrzelności. Osiąga 5 metrów wzrsotu i nie jest zbyt wytrzymały.

Większy Bio-MechanoidEdytuj

250px-Redmech 3
Ten model Bio-Mechanoida jest bardziej niebezpieczny. Bardzo wytrzymały, jest uzbrojony w dwie wyrzutnie rakiet, które mogą strzelać ogniem pojedynczym, lub serią. Występują nie tak często, jak mniejsi kuzyni, ale również są często spotykane. Osiągają 10 metrów wzrostu.

Pierwszy Większy Bio-Mechanoid jest spotykany jako boss. Po zabiciu otrzymuje się Wyrzutnię Rakiet XPML21.

Dane ogólne i strategiaEdytuj

Duże głowy Mechanoidów służą głównie do magazynowania energii - ich inteligencja jest ograniczona do zachowań typu - odnajdź i zniszcz. Można je łatwo usłyszeć, bo ich serwomotory ruchu są bardzo głośne. Najlepiej jest chronić się przed obydwoma wersjami chowając się za przeszkodą i użyć karabinu sztumowego M29, lub wyrzutni rakiet XPML21.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki