FANDOM

Skorpinusy, to Arachnoidy przechwycone przez Obrońców i wychowane tak, by walczyły po ich stronie. Hodowane są w specjalnych wylęgarniach ukrytych przed Mentalem. Rozróżnia ich charakter - wierzenia Skorpinusów są odmienne od Arachnoidów, przez co są do siebie wrogo nastawione - i uzbrojenie, bo mogą mieć zamontowane wiele różnych rodzajów uzbrojenia - od minigunów i karabinów snajperskich po szybkostrzelne miotacze kul armatnich. Niektóre są również większe - np. Skorpinus Matriarcha o rozmiarach 55 metrów. Wszystkie walczą po stronie Obrońców i umieją mówić po ludzku.

RodzajeEdytuj

Młode - Dopiero co wyklute wytrzymałość jest średnia obrażenia niskie. Jego uzbrojenie to pojedynczy minigun.

Dorosłe - Wytrzymałość wysoka obrażenia niskie. Walczy 2 minigunami w szczypcach.

Skopinus Wojownik - wytrzymałość średna obrażenia średnie. Strzela wyrzutniami rakiet w szczypcach.

Skorpinus Defenser - wytrzymałość bardzo wysoka obrażenia niskie (doświadczony Defenser na obrażenia średnie). Strzela laserami, ale nie zadają imponujących obrażeń.

Matriacha - Ma już 10 tys. lat. ma bardzo wysoką wytrzymałość i bardzo wysokie obrażenia oraz wys. 55 metrów. Strzela kulami armatnimi ze szczypiec lecącymi po paraboli. Jej broń jest szybkostrzelna.

S.8.G - Robo-Skorpinus niska wytrzymałość wysokie obrażenia. Ma zróżnicowane uzbrojenie z dziedziny broni palnej.

S.15.GT - Skorpinus Terminator. Ma ekstremalną wytrzymałość i duże obrażenia. Jego uzbrojenie to dwia miotacze laserów zamiast szczypiec i wyrzutnia rakiet z ogona.

Skorpinus Snajper - Młody osobnik z karabinem laserowym o dużym zasięgu. Niska wytrzymałość i bardzo wysokie zadawane obrażenia.

Skorpinus Kapłan - Uzbrojony w karabin laserowy młody osobnik. Bardzo niska wytrzymałość i średnie obrażenia. Może on uleczyć pozostałe Skorpinusy i Obrońców.

Patriarcha - Najsilniejszy ze Skorpionusów wielkości Matriarchy. Ma nie tylko miotacze kul armatnich, ale też szybkostrzelne wyrzutnie rakiet, miotacze lasera i wielką wyrzutnię strzelającą większymi rakietami. Ekstremalna wytrzymałość i zadawane obrażenia.

Semir - Jest mały, szybki i walczy tylko ostrymi tytanowymi szczypcami ma dobry pancerz.

Goliath - Nie ma pancerza ale ma wysoką wytrzymałość, a jego obrażenia są zdolne bez problemu zniszczyć Naszą Fortece.

S.30.TKX - Skorpinus Behemot. Ma dużą wytrzymałość i ekstremalne obrażenia. Słabszy pancerz nadrabia silniejszą bronią - 2 blastery jonowe i miotacz strumieni fotonu w ogonie. Posiada najsilniejsze uzbrojenie z dziedziny broni energetycznych.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki